Współpraca z ekspertami, wieloletnie doświadczenie oraz konsekwentne budowanie relacji partnerskich to klucz do efektywności szkoleń oferowanych przez EMAGroup.
EMAGroup – to droga do podniesienia kompetencji zawodowych, rozwoju osobistego, skutecznego wdrażania nowoczesnych i praktycznych rozwiązań w różnych dziedzinach biznesu.
EMAGroup – to kompendium wiedzy z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji i współpracy z mediami, zarządzania PR-em, przestrzegania zasad savoir vivre, bezpieczeństwa w przestrzeni publicznej i cyfrowej.
Oferta szkoleniowa EMAGroup to zestaw autorskich programów, wypracowanych przez Dariusza Maląga oraz warsztaty partnerskie, prowadzone przez współpracujące z nim podmioty.
Firmowy savoir-vivre
Czym są dobre maniery? Jak z nich korzystać? Na co zwracać uwagę w pracy biurowej i w kontaktach z interesariuszami? Zasady savoir-vivre są istotne zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. W czasie szkolenia uczestnicy otrzymują dawkę wiedzy, która albo utwierdzi ich w przekonaniu, że postępują właściwie, albo wskaże pożądany kierunek działania. Ważną częścią szkolenia są zasady używania elektronicznej poczty urzędowej oraz wykorzystywania telefonu komórkowego w pracy.
Czas trwania: od 60 do 90 min
Wystąpienia publiczne
Nie każdy rodzi się z naturalnym talentem do wystąpień publicznych. Każdy jednak może poprzez pracę nad sobą nauczyć się technik, dzięki którym będzie dobrze wypadał w kontaktach z kamerą czy podczas wystąpień publicznych. Głównym celem szkolenia jest pozyskanie, pogłębienie i doskonalenie umiejętności prezentacyjnych. Wyposażenie uczestników szkolenia w niezbędne narzędzia i umiejętności przygotowywania się do występowania przed publicznością.
Czas trwania: od 60 do 90 min
Komunikacja i współpraca z mediami
Kompendium wiedzy nt. tego jak poruszać się w świecie mediów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się czym są relacje z mediami, na czym polega strategia działań komunikacyjnych, jakimi zasadami rządzą się mikrofon i kamera. Dowiedzą się również o czym należy pamiętać w kontaktach z dziennikarzami oraz jakie są reguły konferencji prasowych.
Czas trwania: od 60 do 90 min
PerSec i OpSec w biznesie i samorządzie – bezpieczeństwo telefonów komórkowych
Nowoczesne komórki dysponują oprogramowaniem pozwalającym na korzystanie z przeglądarki internetowej, portali społecznościowych, skrzynki e-mail i wielu innych funkcji. Są też źródłem informacji o nas.
Uczestnicy tego szkolenia poznają skuteczne i proste metody zwiększania bezpieczeństwa komunikacji i danych mobilnych, optymalne konfiguracje i warunki użytkowania komunikatorów oraz m.in. nauczą się identyfikować i rozróżniać realne ryzyka i fałszywe obawy względem zagrożeń związanych z telefonami komórkowymi.
Czas trwania: od 60 do 90 min
Wstępne szkolenie z zakresu unikania podsłuchów
Jak sprawdzić czy telefon jest podsłuchiwany? W jaki sposób bronić się przed inwigilacją elektroniczną? To tylko niektóre zagadnienia poruszane podczas tego szkolenia, umożliwiającego poznanie zasad postępowania podczas rozmów biznesowych prowadzonych poza budynkiem firmy. W kilku przyswajalnych krokach uczestnicy poznają dodatkowe umiejętności postępowania z telefonami komórkowymi i laptopami w czasie ważnych dyskusji oraz rodzaje urządzeń podsłuchowych.
Czas trwania: od 60 do 90 min
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
Szkolenie obejmuje w szczególności charakterystykę prawną dyskryminacji, mobbingu i molestowania wraz z konkretnymi przykładami. Poruszone zostaną przykłady orzeczeń sądowych, odnoszących się do każdej z tych kategorii. Omówione zostaną także procedury obowiązujące u danego Klienta, a także przeprowadzona zostanie część szkolenia o charakterze case study. Szkoleni pracownicy dowiedzą się o możliwych sposobach postępowania w razie stwierdzenia jednej z omawianych sytuacji.
Czas trwania: od 120 do 180 min
InstaPartner
Kurs wprowadzający uczestników w tajniki efektywnego prowadzenia i rozwijania konta na Instagramie oraz pozostałych mediów społecznościowych. W ramach szkolenia uczestnicy pozyskują wiedzę o tym, jak budować angażującą społeczność, jak nawiązywać współprace z markami i partnerami biznesowymi, jak negocjować umowy i wyceniać swoje usługi, jak analizować narzędzia i strategie reklamowe, jak wyglądają skuteczne sposoby na budowanie partnerstw, współprac komercyjnych, uzyskiwanie realnych korzyści z obecności w sieci.
Czas trwania: od 120 do 180 min