Szkolenia

Współpraca z ekspertami, wieloletnie doświadczenie oraz konsekwentne budowanie relacji partnerskich to klucz do efektywności szkoleń oferowanych przez EMAGroup.

EMAGroup – to droga do podniesienia kompetencji zawodowych, rozwoju osobistego, skutecznego wdrażania nowoczesnych i praktycznych rozwiązań w różnych dziedzinach biznesu.

EMAGroup – to kompendium wiedzy z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji i współpracy z mediami, zarządzania PR-em, przestrzegania zasad savoir vivre, bezpieczeństwa w przestrzeni publicznej i cyfrowej.

Oferta szkoleniowa EMAGroup to zestaw autorskich programów, wypracowanych przez Dariusza Maląga oraz warsztaty partnerskie, prowadzone przez współpracujące z nim podmioty.

Etykieta w biznesie i JST

W XXI wieku „etykieta”, to dawne „dobre maniery” definiowane jako zbiór norm i reguł stanowiących o modelach zachowań i postaw
w konkretnych sytuacjach. Jak z niej korzystać? Na co zwracać szczególną uwagę w pracy biurowej, w kontaktach z klientami, partnerami biznesowymi czy interesantami? Zasady etykiety są niezwykle istotne zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Nowoczesny pracownik powinien dysponować wystarczającą wiedzą, aby ją sprawnie stosować.

Podczas szkolenia uczestnicy mają okazję nie tylko upewnić się, że ich dotychczasowe zachowania są właściwe, ale również otrzymują wskazówki, jak działać zgodnie z zasadami etykiety.

Szkolenie ma na celu dostarczenie praktycznych narzędzi, które pomogą uczestnikom budować profesjonalny wizerunek i efektywnie współpracować z innymi.

Czas trwania: 60 min

Wystąpienia publiczne

Nie każdy rodzi się z naturalnym talentem do wystąpień publicznych. Każdy jednak może poprzez pracę nad sobą nauczyć się technik, dzięki którym będzie dobrze wypadał w kontaktach z kamerą czy podczas wystąpień publicznych.
Głównym celem szkolenia jest pozyskanie, pogłębienie i doskonalenie umiejętności prezentacyjnych. Wyposażenie uczestników szkolenia
w niezbędne narzędzia i umiejętności przygotowywania się do występowania przed publicznością.

Czas trwania: 60 min

Komunikacja i współpraca z mediami

Kompendium wiedzy nt. tego jak poruszać się w świecie mediów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się czym są relacje z mediami, na czym polega strategia działań komunikacyjnych, jakimi zasadami rządzą się mikrofon i kamera. Dowiedzą się również o czym należy pamiętać
w kontaktach z dziennikarzami oraz jakie są reguły konferencji prasowych.

Czas trwania: 60 min

PerSec i OpSec w biznesie i samorządzie – bezpieczeństwo telefonów komórkowych

Nowoczesne komórki dysponują oprogramowaniem pozwalającym na korzystanie z przeglądarki internetowej, portali społecznościowych, skrzynki e-mail i wielu innych funkcji. Są też źródłem informacji o nas.

Uczestnicy tego szkolenia poznają skuteczne i proste metody zwiększania bezpieczeństwa komunikacji i danych mobilnych, optymalne konfiguracje i warunki użytkowania komunikatorów oraz m.in. nauczą się identyfikować i rozróżniać realne ryzyka i fałszywe obawy względem zagrożeń związanych z telefonami komórkowymi.

Czas trwania: 60 min

Między pokoleniami: Efektywna współpraca generacji X, Y i Z

Dynamiczne środowisko pracy wymaga skutecznej współpracy między przedstawicielami różnych pokoleń. Generacje X, Y i Z różnią się podejściem do pracy, komunikacji oraz technologii, co może stanowić zarówno wyzwanie, jak i szansę na innowacyjne rozwiązania. Szkolenie pozwoli lepiej zrozumieć te różnice, zwiększyć efektywność zespołu oraz wykorzystać mocne strony każdej generacji w budowaniu synergii i wspólnych celów.

Czas trwania: 60 min

Efektywne wykorzystanie czasu

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności planowania czasu pracy, a także zwiększenie wydajności i efektywności pracowników.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i ćwiczeń indywidualnych popartych interaktywnymi wykładami, które umożliwią przekazanie niezbędnych treści teoretycznych.

Czas trwania: 60 min

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji

Szkolenie obejmuje w szczególności charakterystykę prawną dyskryminacji, mobbingu i molestowania wraz z konkretnymi przykładami. Poruszone zostaną przykłady orzeczeń sądowych, odnoszących się do każdej z tych kategorii. Omówione zostaną także procedury obowiązujące u danego Klienta, a także przeprowadzona zostanie część szkolenia o charakterze case study. Szkoleni pracownicy dowiedzą się o możliwych sposobach postępowania w razie stwierdzenia jednej z omawianych sytuacji. 

Czas trwania: 60 min 

InstaPartner

Kurs wprowadzający uczestników w tajniki efektywnego prowadzenia i rozwijania konta na Instagramie oraz pozostałych mediów społecznościowych. W ramach szkolenia uczestnicy pozyskują wiedzę o tym, jak budować angażującą społeczność, jak nawiązywać współprace
z markami i partnerami biznesowymi, jak negocjować umowy i wyceniać swoje usługi, jak analizować narzędzia i strategie reklamowe,
jak wyglądają skuteczne sposoby na budowanie partnerstw, współprac komercyjnych, uzyskiwanie realnych korzyści z obecności w sieci.

Czas trwania: 60 min  

3 grudnia, 2024